JAK ZACHĘCIĆ*/ZNIECHĘCIĆ * KLIENTA DO ZAKUPÓW * - właściwe podkreślić
(Myszków) Rok 2011 w Myszkowie zdecydowanie należał do
marketów. Powstały trzy: NETTO, Kaufland i Hala Kupiecka „OCZKO”. Cała trójka
to nowa konkurencja dla działających wcześniej Lidl’a, Biedronek, POLOmarketu,
Carefour’a, nie licząc mniejszych Żabek. Wydawałoby się, że wszystkie staną
frontem do klienta, zachęcając na 100 sposobów, aby bułkę i masło kupić właśnie
u nich. Okazuje się, że markety i hale (Oczko nie jest marketem sieciowym), mają
jeden problem: co zrobić z „klientami”, którzy nie kupują, a parkują. Ponieważ
miasto Myszków od lat nie wybudowało w centrum choćby jednego miejsca parkingowego, dojeżdżający do pracy w Częstochowie czy na Śląsk mieszkańcy Myszkowa i
powiatu okupują marketowe parkingi. A ich zarządcy wyszukują coraz to bardziej
zmyślne sposoby, jak utrudnić parkowanie na wygodnym, bezpiecznym parkingu przy
sklepie, ale nie zniechęcając do zakupów. Wszak jak przeciętny dojeżdżający
wróci z pracy, może jednak zrobi zakupy
u nas?
23.07.2012 07:42