Od 2025 roku Indian powiększył wszystkie swoje duże silniki z pojemności 108ci do 112ci czyli z 1768 cm3 do aż 1834 cm3. A teraz możemy wszyscy zobaczyć i poczuć jak to jeździ. Zupełnie niedawno testowaliśmy baggera Indian Challenger udostępniony nam przez Indian Katowice z silnikiem 108 cali, więc jesteśmy bardzo ciekawi co pokaże powiększona jednostka!
Jak wziąć udział?
Można się zapisać na jazdy Indianem z silnikiem 112 na stronie - https://fb.me/e/89VwDWt2a
lub umawiając się na jazdę próbną telefonicznie: 500 370 269
Co musisz wiedzieć o silniku PowerPlus 112?
V-Twin o pojemności 1834 cm³ (112 cali) to unikalny, silnik opracowany przez Indian Motorcycle i testowany podczas serii wyścigów King Of Bagger. Jego atuty to moc, elastyczność i wydajność w każdych warunkach. Silniki te spełniają aktualne normy emisji spalin obowiązujące w Europie od 2025 roku, i zastąpiły silniki 108 ci (1768cc). Nowy silnik osiąga jeszcze większy moment obrotowy 181,4 NM (poprzednik 171 NM) przy tej samej wartości obrotów silnika wynoszącej 3800 rpm.
Silniki 112 można znaleźć w wielkich baggerach jak Challenger niedawno testowany przez nas oraz turystycznym Indian Pursuit. W niektórych modelach jak Indian Chieftain, Springfield (baggery) oraz turystycznym Roadmaster silniki mają jeszcze nieco większą pojemność: 116ci czyli 1890cc. Są to V-twiny które maksymalny moment obrotowy osiągają jeszcze niżej bo przy 2900 obrotów.
Jak dojechać do Indian Katowice, ul. Kolejowa 57 C

Impreza POWERPLUS 112 ROADSHOW w tym samym dniu co w Katowicach odbędzie się w Warszawie, gdyby komuś było tam bliżej. A za tydzień w dniach 23-24 maja w Indian Kraków.
Napisz komentarz
Komentarze