Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 14 października 2025 01:02
Przeczytaj!
Reklama
Reklama
Reklama

Agnieszka Radwańska została ambasadorką wody Jurajska

Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości spożywanych produktów. Woda jest podstawą codziennej diety, dlatego docenia zarówno jej skład, jak i walory smakowe. Klaudia Krupicz, senior marketing manager marki, zaznacza, że wybór Agnieszki Radwańskiej jako ambasadorki wody Jurajskiej był przemyślaną decyzją. Marka chciała związać się z osobą autentyczną, której styl życia pasuje do filozofii i głównych założeń brandu.
Podziel się
Oceń

– Agnieszka idealnie współgra z identyfikacją naszej marki. To pełna energii mama, która dba o zdrowie swoje oraz swoich najbliższych. Jest znana w Polsce i co ciekawe, tak jak nasza woda pochodzi z Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Jest dla nas wymarzonym ambasadorem – tłumaczy w rozmowie z agencją Newseria Biznes Klaudia Krupicz, senior marketing manager marki Jurajska.
Kampania wody Jurajskiej z Agnieszką Radwańską rozpocznie się w ostatnim tygodniu kwietnia. Ekspertka zaznacza, że będzie to ukoronowanie ostatnich działań związanych z relaunchem marki. Wcześniejsze zmiany: nowe opakowania oraz butelka, a także wejście na rynek ogólnopolski spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem konsumentów. Przedstawiciele marki za pomocą kampanii pragną zwrócić uwagę na wyjątkowość wody Jurajskiej na tle innych dostępnych na rynku.
– Niewątpliwie największym wyróżnikiem naszej marki jest jej pochodzenie. To woda mineralna wydobywana z głębi skał Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Dzięki temu jest czysta, wolna od wszelkich zanieczyszczeń. Co ciekawe, natura tworzyła ją aż przez 10 tys. lat. W konsekwencji możemy się pochwalić unikalnym składem mineralnym i tym, że proporcje wapnia do magnezu są dokładnie takie same jak te występujące naturalnie w ludzkim organizmie – podkreśla.
Agnieszka Radwańska przez współpracę z marką Jurajska chce zwrócić uwagę, jak ważne jest prawidłowe nawodnienie organizmu. Codzienne obowiązki i dynamiczny tryb życia często sprawiają, że zapominamy o regularnym uzupełnianiu płynów.
– Kiedy grałam zawodowo w tenisa, nawodnienie było dla mnie najważniejsze. Dbałam o nie przed meczem, w jego trakcie i po nim. Podobnie jest teraz. Aby człowiek był w dobrej kondycji, musi się nawadniać. Oczywiście liczy się nie tylko ilość, ale także jakość wody, którą pijemy. Pilnuję tego zarówno u siebie, jak i u najbliższych. Lubię mieć butelki wody w aucie, w wózku czy w plecaku. Bardzo ważne, żeby mieć wodę pod ręką i pamiętać o niej – mówi Agnieszka Radwańska.
Była tenisistka otwarcie przyznaje, że bardzo się cieszy ze współpracy z marką. Rekomenduje więc picie wody, która już od dawna towarzyszy jej w codziennym życiu. 
– Woda przede wszystkim musi mieć dobry skład. Dla mnie liczy się również smak, bo jeśli coś jest dobre, częściej po to sięgamy. Staram się wybierać wodę, która przede wszystkim mi smakuje. Z marką Jurajska zdecydowałam się na współpracę bardzo szybko, nie trzeba było długo mnie namawiać. Mam nadzieję, że nasza współpraca potrwa lata – tłumaczy. Opr. red Newseria


Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: EmerytkaTreść komentarza: Wiśniewska emeryturkę dzięki unii Europejskiej będzie mieć ładną. Oszczędności też niczego sobie 384.946 euro! Jak tak źle w tej Unii do wraca do pracy w podstawówceData dodania komentarza: 10.10.2025, 08:50Źródło komentarza: STRACH PISU PRZED KOPALNIĄ: „OBY MIESZKAŃCY POWIATU POZOSTALI CIEMNI I BIEDNI”-TO ICH STRATEGIAAutor komentarza: AnnaTreść komentarza: Pani Aneto, czy nadal jest pani w szczęśliwym związku?Data dodania komentarza: 9.10.2025, 04:31Źródło komentarza: ANETA Z DĄBROWNA WYSZŁA ZA TUNEZYJCZYKA. PAŃSTWO POLSKIE CIĄGLE ODMAWIA MU PRZYJAZDUAutor komentarza: KubaTreść komentarza: To się Wiśnia dorobiła a nam malutkim żałuję ale do Obajtka to jej daleko oj daleko 😂😂Data dodania komentarza: 8.10.2025, 21:03Źródło komentarza: STRACH PISU PRZED KOPALNIĄ: „OBY MIESZKAŃCY POWIATU POZOSTALI CIEMNI I BIEDNI”-TO ICH STRATEGIAAutor komentarza: MarekTreść komentarza: Bać to się powinniśmy biedy a nie kopalni. Każda inwestycja to nadzieja dla tego miasta-" miasta emerytów" !!!Data dodania komentarza: 8.10.2025, 11:17Źródło komentarza: STRACH PISU PRZED KOPALNIĄ: „OBY MIESZKAŃCY POWIATU POZOSTALI CIEMNI I BIEDNI”-TO ICH STRATEGIAAutor komentarza: JanekTreść komentarza: Jeszcze trzeba dodać, że Orlen paczka też działa do niczego... Jeżeli chodzi o prasę to ja też nie rozumiem dlaczego w jednych punktach jest a w innych nie ma. Dlatego tankuje na konkurencji.Data dodania komentarza: 8.10.2025, 11:14Źródło komentarza: ORLEN. Co z wami jest nie tak?Autor komentarza: Koniec z kopciuchami. Tak dla czystego powietrzaTreść komentarza: Tak czyste powietrze to jest bardzo pilny problem. Codziennie w każdej sekundzie wdychamy rakotwórcze związki. Mój synek choruje na astmę dla mnie to numer jeden.Data dodania komentarza: 7.10.2025, 19:44Źródło komentarza: KONIEC KOPCIUCHÓW. TYLKO 100 DNI NA WYMIANĘ!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama