
Park handlowy BIG Myszków będzie sukcesywnie rozbudowywany, a jego oferta stale poszerzana. Celem BIG Poland jest stworzenie miejsca, które odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności i staje się ważnym punktem na handlowej mapie regionu. Wraz z rebrandingiem ruszyły całoroczne działania marketingowe, które zwiększą rozpoznawalność centrum i uczynią je jeszcze bardziej atrakcyjnym dla klientów.
MIAŁO BYĆ 17 MAJA, ALE PRZESZKODZIŁA POGODA
Z okazji zakończenia procesu rebrandingu, BIG Poland zaprasza mieszkańców na wyjątkowe wydarzenie plenerowe, które odbędzie się w sobotę, 31 maja, w godzinach od 10 do18 na terenie parku handlowego BIG Myszków. Impreza początkowo miała się odbyć, jak wynika z reklam 17 maja, ale termin został przesunięty na 31 maja, ze względu na złe warunki atmosferyczne w pierwszym planowanym terminie.
Jak piszą organizatorzy, ma to być "dzień pełen pozytywnej energii i radosnej atmosfery zaoferuje atrakcje dla całych rodzin." W programie przewidziano muzykę na żywo z DJ-em, koło fortuny z nagrodami, watę cukrową, popcorn, animacje dla dzieci, malowanie buziek, brokatowe tatuaże, kolorowe warkoczyki, skręcane balony, szczudlarzy, maskotki, pokazy artystyczne oraz strefę gastronomiczną z food-truckami. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
„-Rebranding parku handlowego w Myszkowie to dla nas coś więcej niż tylko zmiana nazwy. To deklaracja, że chcemy być blisko ludzi, ich potrzeb i codzienności. Rozpoczynamy całoroczne działania marketingowe, które będą wspierać rozwój tego miejsca i czynić je jeszcze bardziej atrakcyjnym dla wszystkich odwiedzających. W Myszkowie, podobnie jak w innych naszych parkach handlowych, stworzymy miejsce, które stanie się naturalnym wyborem mieszkańców, zarówno na codzienne zakupy, jak i spotkania z bliskimi. Zależy nam na budowaniu długofalowych relacji z najemcami oraz aktywnej relacjach z lokalną społecznością.” - mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.

Napisz komentarz
Komentarze