Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 24 kwietnia 2024 09:55
Przeczytaj!
Reklama
Reklama

O, mamy problem!

Już drugi dzień Santander Bank ma problem z funkcjonowaniem platformy internetowej. Klienci 25 stycznia i 26 stycznia przez kilka godzin nie mogą logować się do aplikacji z komputera. Działa aplikacja na komórki
Podziel się
Oceń

Na stronie Santander Bank zamiast dostępu do usług bankowych 25 i 26 stycznia przez część dnia (dziś od rana) pojawia się komunikat "Nie skorzystasz z bankowości internetowej. Przepraszamy za utrudnienia. Usuwamy problem". Wczoraj dla przedsiębiorców przypadał ważny termin obowiązku zapłaty VAT za grudzień 2021, każda przerwa w dostępie do konta bankowego na pewno dezorganizowała pracę.


Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama